sobota, 8 lutego 2014

Mniejsze update'y

~87,0% α


-Strefa piąta prawie ukończona. Został tylko boss.
-Strefa piąta (podwodna) została złączona z szóstą (lochem pełnym nieumarłych). Teraz stref jest 9, z czego ostatnia jest bardzo krótka i zawiera tylko ostatniego bossa.
-Kończę piątą strefę z dziesięciu (szkielety stref 6-10 są już zrobione, tak że fabularnie można je przejść ale prawie nic w nich nie ma)
-Zrównoważenie krzywych wzrostu statystyk bohaterów i wrogów. Nie aż takie żmudne, jak myślałem, że będzie. Powinienem mieć teraz więcej motywacji.
-Protagonista wojownik może po osiągnięciu 7 poziomu popełnić seppuku.
-DWA MIESIĄCE ZASTANAWIANIA SIĘ, DLACZEGO NIE DZIAŁA ZADAWANIE OBRAŻEŃ PRZEZ KOLCO-PUŁAPKI ZAJĘŁO MI ŻEBY SIĘ ZORIENTOWAĆ ŻE MIAŁEM KOMENDĘ USTAWIONĄ NA DODAWANIE, MOJE JESTESTWO PŁONIE
-Teaser 4!
-PRZYSIĘGAM ŻE ŻYJĘ. Pozmieniałem kilka nazw miejsc, questów, kilka edycji do animacji itd. Gra od teraz zawiera WRYYYYYYYY
-REMOVE KEBAB jako muzyczka w tawernie.
-Boss piątej strefy został zastąpiony nowym, śmieszniejszym.
-Boss dziewiątej strefy został zastąpiony nowym, śmieszniejszym.
-Przerobienie designu pierwszego lochu w grze.
-Kolejny quest poboczny.
-80!!! Żelki mają na początku bitwy szansę 1/6 żeby być zastąpionymi swoimi specjalnymi wersjami.
-Zbroje skończone w 100%.
-Lista zbroi skończona w 100%!
-Lista zbroi skończona w 90%.
-Japońskie buźki działają w RPG Makerze! Zdjęcie poniżej.
-Zrobiłem porządek w tym poście co do położenia tekstu i obrazków.
-Bronie ukończone w 100%!
-Fabuła ukończona w 95%!
-Lista broni skończona w 100%, a same bronie skończone w 90%.
-Nowy ekran menu głównego!
-Cutscenka po pokonaniu głównego bossa.
-70%! Tyle wygrać.
-Lista wrogów skończona w 100%.
-Lista wrogów skończona w 97%. Potem tylko im nadać statystyki, ataki i opisy.
-Drugi boss dostał pomocników i specjalny atak używany co 3 turę.
-Ponad 20 skórek dla różnych rodzajów żelków.
-Usunięta z kodu gry formuła na szansę sukcesu ucieczki z bitwy. Teraz szansa stale wynosi 250%.
-Kanohi głównych bohaterów.
-STURM!
-Dziesięć nowych umiejętności dla drugiego bohatera.
-Skrypt Auto-Life. Każdy bohater zostanie jednorazowo wskrzeszony jeśli zginie w trakcie działania statusu Auto-Life.
-Dużo małych dodatków, kilka map, broni i zbroi.
-Skrypt pozwalający na ograniczenie używania określonych umiejętności w jednej bitwie.
-Konwersja niepotrzebnych variables i switches utworzonych przeze mnie na początku tworzenia gry na self switches.
-Dwie nowe mapki w ostatniej strefie.
-Nowy obrazek, bo dlaczego nie? Dawno żadnego nie było. I jeszcze dwie mapki w ósmej strefie.
-Udało mi się wreszcie sprawić, żeby działały pliki .ogv 544x416!
-Kilka nowych map w ósmej strefie.
-Drużyna czterech mniejszych złoczyńców, która miała być minibossem, została zastapiona inną walką, a zamiast tego ta drużyna jest teraz w tawernie jako NPCe.
-Kilka nowych map w ostatniej strefie.
-Poprawki w wyglądzie wrogów 3 strefy.
-Ulepszona wersja bossa 7 strefy.
-Panzerfaust jako możliwa broń dla Strzelca. W tej grze nie ma przesady.
-Kolorowe nazwy itemów. Teraz itemy na każdą klasę mają zieloną nazwę, a kolor nazw itemów dla poszczególnych klas jest taki sam jak kolor odpowiedniej postaci podczas dialogów.
-Czary leczące teraz działają jako obrażenia od żywiołu Życie, który jest przez wszystkie żywe istoty absorbowany. Dzięki temu mogę zrobić przedmioty wspomagające czary leczące.
-Cutscenka kończąca grę! (Nie robię rzeczy po kolei, robię na co mam akurat wenę)
-Fabuła jest ukończona w około 89%!
-Psychopatyczna muzykantka Oktawia w ostatniej strefie gry.
-Znowu przez długi okres czasu nie chciało mi się nic zrobić, ale chyba znowu mam wenę na robienie gry. Oby.
-Gra będzie zawierała folder Extras z statystykami wszystkich broni i zbroi, sztuki koncepcyjne do potworów oraz odrzucone pomysły.
-Podstawowy czar wiatru, Podmuch, zamieniony został na Papierowy Worek z nową animacją (użytkownik nadmuchuje worek i nim trzaska).
-Skrypt teleportacji, którego i tak nie potrafiłem poprawnie użyć, został zastąpiony Strefą Teleportacyjną.
-RPG Maker VX Ace sam się dzisiaj naprawił i zaczął poprawnie obsługiwać pliki .mp3. Właściwie niczego to nie zmienia, bo i tak konwersja na .ogg poprawiła grę w kwestii miejsca zajmowanego na dysku.
-Boss strefy szóstej, Nieumarły Smok Lodu Uruborealis, został zastąpiony nowym.
-Teaser 1.5, wersja bez szumu
-Teaser 3. Sebek!
-Teaser 2.
-Serial kucharski z Dżokejem Kiełbasy!
-Zakończyłem konwersję muzyki na .ogg. Dodałem nawet dwie nowe ścieżki dźwiękowe, a rozmiar całej gry spadł o 100MB.
-RPG Maker VX Ace nagle przestał poprawnie obsługiwać pliki .mp3. Rozpoczynam konwersję każdego pliku na .ogg (przynajmniej zmniejszy to trochę rozmiar gry).
-Teaser 1.
-Disholahk konsumuje motyle.
-Cleo w mojej grze będzie się jąkał przy ludziach, zupełnie jak w prawdziwym życiu.
-Nowy skrypt pozwalający na unikalne animacje śmierci, używane m. in. dla bossów.
-Feministki.
-7 nowych wrogów w strefie jedenastej (ostatniej). Będzie więcej.
-Rahkshi!
-Dubstepy.
-Boss w strefie piątej.
-5 nowych wrogów w strefie piątej.
-Alt + Enter = Fullscreen!
-Laserowe bramy!
-Ulepszona wersja bossa strefy szóstej.
-Nowy wróg w strefie trzeciej. Z niego jestem bardzo dumny.
-Protagonista wojownik dostał możliwość tworzenia eksplozji gazu jelitowego.
-Kilka poprawek do cutscenek, głównie kwestie graficzne.
-Cutscenka dla Clicka, hehehehehehe
-Trzy mapy w strefie ósmej i cutscenka w czwartej.
-Licznik na szczycie tego postu! Mniej więcej w takiej części gra jest skończona. Rzeczywistość może się różnić o maks. 20%.
-Ulepszenie pierwszych dwóch cutscenek w grze.
-Żelki, bardzo dużo żelków.
-Sugarcube Corner w Riekulus sprzedaje cyjanek w tabletkach.
-Uszanki.
-Ulepszenie pierwszej cutscenki w strefie pustynnej.
-Zrobiony boss strefy szóstej.
-Ulepszona wersja bossów stref pierwszej, drugiej, czwartej i ósmej. Ulepszone wersje bossów można spotkać po przejściu gry i walczyć z nimi bezpośrednio po kolei (w jednej walce z jednym bossem co falę)
-Fog of War!
-Nowy system zapisów, pozwalający na bezpośrednie usuwanie zapisów, nowy, ładniejszy interfejs, więcej informacji o zapisie i zwiększenie maksymalnej ilości zapisanych stanów gry do 24.
-Ok. 20 nowych animacji.
-Mapa 500x500. Normalnie są 17x11 (minimum), chociaż dużo jest map nieco większych.
-Liczba zadanych obrażeń robi się kolorowa w zależności od żywiołu!
-Żywioł eksplozji.
-Konwersja, absorpcja i odbicie żywiołów.
-Zapiski z bitwy, które można obejrzeć w każdym momencie tej bitwy.
-Nowy interfejs wpisywania kodu.

Będę tutaj wpisywał mniejsze apdejty.
Ło, po pierwszym wrzuceniu tego posta zrobiło się 8 wejść! Spróbuję nie zapominać o tym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz